Light The Skies Entertainment

LTS is a family of YT singers that aim to light the skies with their covers!
 
HomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Find us at:
LTS 2nd Birthday
LTS All over the world!
Latest topics
» Admin: Lillie
30th June 2014, 19:44 by saranghaekpop99

» Super Junior - Sorry Sorry
28th June 2014, 15:42 by DustbinHugger

» Free recording programs for PC (Besides Audacity)
21st June 2014, 19:23 by TaYuMi

» Wonder Girls - Like This
7th May 2014, 14:01 by DustbinHugger

» Miss A - Touch
6th May 2014, 13:37 by DustbinHugger

» T-ARA - Number 9
6th April 2014, 04:57 by JoYounJi

» [Completed][Japanese]NewS- Towa Iro no Koi
3rd April 2014, 20:34 by LaurenLCD

» [CLOSED][MANDARIN] M4M - Sadness
19th January 2014, 02:23 by cpaylet

» Name suggestions for a girly J-Culture magazine?
14th January 2014, 06:17 by Alisha Amy-Jane

» [COMPLETED] [KOREAN] Super Junior - Sorry Sorry
10th January 2014, 12:40 by LaurenLCD


Share | 
 

 ♥ Post Your Own Picture here ♥

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: ♥ Post Your Own Picture here ♥   18th August 2011, 22:34

First topic message reminder :

Hi ~~ :D. As the title said... POST UR PICTURE HERE :D.

And remember to talk abit about urself too ;P.

I will start.

Lulu, Nhu, 17, old, ELF-Star1, weird, eat alot, Panda<3, cute thing <3








LTS Entertainment asianpopcollabs
Back to top Go down

AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   19th November 2011, 16:01

Name: Himee Himoy^^
I'm Indonesian!~
18 years old ^^

This is me~~

Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   20th November 2011, 02:32

Hime wrote:
Name: Himee Himoy^^
I'm Indonesian!~
18 years old ^^

This is me~~


uuuu~Love you're hair! :ylwt:
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   20th November 2011, 19:55

Anamibb412 wrote:
ZiruZiru wrote:
I'm Ziru-Chan~ 18 y/o. Vocaloid fanatic. ^_^ I love Kagamine Twins. I like cute stuffs, domo~kun, usa-chan, k/j-songs.. I'm 100% TSUNDERE!

[b]

Oh my, You're so cute! burstlove

Whaa! :ylwt: Thank you! ^_^ pinkheart
Back to top Go down
Linda
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 1590
Age : 26
Location : In Beast Universe
Registration date : 2011-10-30

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   21st November 2011, 09:57

i might as well.....

I'm Linda~
A Cambodian-American in the big US of America.
20 years old (i feel old), kfan since '04, a weirdo period, i have on makeup, i'm the Asian one~, and i was hiding a big preggo belly. (just kidding about the belly)

Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   22nd November 2011, 14:59

Anamibb412 wrote:
Hime wrote:
Name: Himee Himoy^^
I'm Indonesian!~
18 years old ^^

This is me~~


uuuu~Love you're hair! :ylwt:

sangkyuu^^
Back to top Go down
Ckaypop
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 1327
Age : 22
Location : Florida
Registration date : 2011-09-22

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   22nd November 2011, 15:26

OMOOOO~~ Everyone is so pretty and good looking!~
So jealous *-* sook1
Back to top Go down
Chihoon
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 1343
Age : 21
Registration date : 2011-10-14

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   22nd November 2011, 15:44

Omg Hime. You look like a model..... ㅠㅠ

@Ckaypop: You should post a picture of yourself~!
Back to top Go down
Ckaypop
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 1327
Age : 22
Location : Florida
Registration date : 2011-09-22

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   22nd November 2011, 15:53

Oooh~ No no >...<
I am to shy and ugly D:
Back to top Go down
Chihoon
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 1343
Age : 21
Registration date : 2011-10-14

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   22nd November 2011, 16:09

Ckaypop wrote:
Oooh~ No no >...<
I am to shy and ugly D:

Pshhhh no you're not >:I ...
I'm ugly.
I THINK Im UGLY AND NOBODY WANTS TO LOVE ME
Back to top Go down
Ckaypop
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 1327
Age : 22
Location : Florida
Registration date : 2011-09-22

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   22nd November 2011, 16:17

Yu huh~ I am ^^ You've never seen me D:
Nu uh~ You're asian ^^ asians are always pretty :D I think so anyways haha :D
JUST LIKE HER I WANNA BE PRETTY!~ WANNA BE PRETTY!~ DON'T LIE TO MY FACE!~ CUZ I KNOW I'M UGLY!!~ :D<3
Back to top Go down
Chihoon
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 1343
Age : 21
Registration date : 2011-10-14

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   22nd November 2011, 16:22

Ckaypop wrote:
Yu huh~ I am ^^ You've never seen me D:
Nu uh~ You're asian ^^ asians are always pretty :D I think so anyways haha :D
JUST LIKE HER I WANNA BE PRETTY!~ WANNA BE PRETTY!~ DON'T LIE TO MY FACE!~ CUZ I KNOW I'M UGLY!!~ :D<3

LOL now I want to open an Ugly collab OTL.....

PFT I'M AN UGLY ASIAN >:I .....
youshouldcomejoinusinthechat~
Back to top Go down
Ckaypop
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 1327
Age : 22
Location : Florida
Registration date : 2011-09-22

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   22nd November 2011, 16:31

HaYoung wrote:

LOL now I want to open an Ugly collab OTL.....

PFT I'M AN UGLY ASIAN >:I .....
youshouldcomejoinusinthechat~

Omo~ do it!~ wait don't do it >...< I wanna join and I can't D: lol Just kidding~
You do what you do :D

아니요~~ 예쁘다 ^^ lol~
Kay I'm there ^^
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   22nd November 2011, 17:37

ME W/ LONG HAIR:


ME NOW:


hey all you young and pretty faces! XD lawlz so i'm Xia, recently turned 18 (ugh feel so old x___x), and this is my fugly face ;3
Back to top Go down
Chihoon
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 1343
Age : 21
Registration date : 2011-10-14

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   22nd November 2011, 17:40

X-IA wrote:
ME W/ LONG HAIR:


ME NOW:


hey all you young and pretty faces! XD lawlz so i'm Xia, recently turned 18 (ugh feel so old x___x), and this is my fugly face ;3

so pretty~! I like your short hair~ <3
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   23rd November 2011, 00:57

X-IA wrote:
ME W/ LONG HAIR:


ME NOW:


hey all you young and pretty faces! XD lawlz so i'm Xia, recently turned 18 (ugh feel so old x___x), and this is my fugly face ;3

You look so cute with short hair^^
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   23rd November 2011, 11:36

SO MANY PRETTY AND GORGEOUS PEOPLE HEREEEE~! *o* <3
So this is me~ :]
Spoiler:
 
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   23rd November 2011, 12:47

omo everyone is so pretty over here <333


Last edited by MissyYuriLeo on 6th December 2011, 06:27; edited 1 time in total
Back to top Go down
Kimberly
LTS Raindrop
LTS Raindrop
avatar

Female Number of posts : 250
Age : 23
Location : Venezuela
Registration date : 2011-11-02

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   26th November 2011, 02:29

Loving your short hair, X-IA. It suits you very well!
Everyone's so pretty, omg. Some of you have doll-like features, it's amajjing <3

So, um, I won't upload anything here HAHAHAHAHAHA
If you want to see my ugly face you just have to see my avatar, that's me, heh.
Back to top Go down
Hyuriko
LTS Raindrop
LTS Raindrop
avatar

Female Number of posts : 419
Age : 24
Location : France , Montbéliard
Registration date : 2011-04-17

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   5th December 2011, 13:24

Everyone its so pretty ♥...
It's been a long time i didn't post here so i post here picture of my shooting photographic ^___^ !









Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   5th December 2011, 14:10

Hyuriko wrote:
Everyone its so pretty ♥...
It's been a long time i didn't post here so i post here picture of my shooting photographic ^___^ !






owww you are so pretty!!! and i love the photographic!! oh btw this is mine..
im 17.. name? Nana ^^ . Malaysian.. i am fat :cry1:
loves to drink milk and yogurt! :ylwt:





Back to top Go down
Hyuriko
LTS Raindrop
LTS Raindrop
avatar

Female Number of posts : 419
Age : 24
Location : France , Montbéliard
Registration date : 2011-04-17

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   5th December 2011, 14:31

MrLollipopDevil wrote:
Hyuriko wrote:
Everyone its so pretty ♥...
It's been a long time i didn't post here so i post here picture of my shooting photographic ^___^ !






owww you are so pretty!!! and i love the photographic!! oh btw this is mine..
im 17.. name? Nana ^^ . Malaysian.. i am fat :cry1:
loves to drink milk and yogurt! :ylwt:






You know you're very pretty too and without make up it's rare :D ♥
and i really love your eyes :3
Back to top Go down
Ckaypop
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 1327
Age : 22
Location : Florida
Registration date : 2011-09-22

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 05:06

UGLY ME!~

Spoiler:
 
Back to top Go down
Skye
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 8658
Age : 22
Location : Canada
Registration date : 2010-07-27

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 05:07

OMGGGGGGGGGGGGG CHRISTINA HAS SUCH PRETTY EYESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!! pouty aegyo face hehe TEACH ME YOUR AEGYO WAYSS!!! :D
Back to top Go down
Skye
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 8658
Age : 22
Location : Canada
Registration date : 2010-07-27

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 05:10

whoaa Hyuriko looks like a model!!!

and Lollipop is so pretty ^^ i like eveyones eyes! I WANT NICE EYES!

Spoiler:
 

omg my pic is so big LOL too lazy to resize kekeke! say hi to my kirby, guys (:
Back to top Go down
Ckaypop
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 1327
Age : 22
Location : Florida
Registration date : 2011-09-22

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 05:15

Skye wrote:
OMGGGGGGGGGGGGG CHRISTINA HAS SUCH PRETTY EYESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!! pouty aegyo face hehe TEACH ME YOUR AEGYO WAYSS!!! :D

Lol my eyes are huge xD they make up like half my face xD jk c:
Lol what aegyo? :p xD no aegyo heeerre~~~
Back to top Go down
Ckaypop
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 1327
Age : 22
Location : Florida
Registration date : 2011-09-22

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 05:17

Skye wrote:
whoaa Hyuriko looks like a model!!!

and Lollipop is so pretty ^^ i like eveyones eyes! I WANT NICE EYES!

Spoiler:
 

omg my pic is so big LOL too lazy to resize kekeke! say hi to my kirby, guys (:

SKYYYYYYYYYYYYYE!~!! YOUR SO PRETTY ;-;<3 LUCKY LUCKY!~
thats a huge pic xD
Back to top Go down
Ginger
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 1745
Age : 21
Location : California
Registration date : 2011-08-23

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 05:19

OMO Christina you're so pretty~~~ If I was a guy I would totally date you xD is that creepy? xD
Back to top Go down
Ckaypop
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 1327
Age : 22
Location : Florida
Registration date : 2011-09-22

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 05:22

lol no I'm not >...< haha
lol um Thank you? xD Idk a bit? haha your funny :)
Back to top Go down
HaraLovesYou
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 280
Age : 22
Location : Toronto, Ca
Registration date : 2011-11-11

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 05:34

Durr..... weirded faced Hara.



Mihn
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 05:46



Hehehe my recent. This was a quick re-make up after my play rehearsal:)

[And my supposedly my 2nd round Ulzzang contest photo, but I didn't make it to the round T^T]
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 05:48

THIS IS ME




15 yo
i'm fat when i was a kid but now, bye bye fat
i'm indonesian
listen to pop mostly
i love acting, i join Teater club in my school
i can explain 'bout myself only my friends, family and other ppl who know me at all.
(:
Back to top Go down
Chiaki
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 655
Age : 23
Location : Philippines
Registration date : 2011-10-09

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 07:28

. ,well, this is going to be embarrassing since it's my first time revealing my face. .but since everybody's doing it I might as well try, right?

I'm Vivien aka Minhee/Chiaki [youtube]. .
17 yrs. old. .
Likes PINK, singing, dancing, KPOP, JPOP, eating and sleeping. .
lismusic :france: haine sksk hamtaro1 bored1
and uhmmm this is me *runs away then hides


with my curly hair and


with my straight hair

nice meeting you all. .=3
Back to top Go down
Hyuriko
LTS Raindrop
LTS Raindrop
avatar

Female Number of posts : 419
Age : 24
Location : France , Montbéliard
Registration date : 2011-04-17

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 15:38

@Skye Ow thankyu Skye it's so kind :$ * Blushing*. You're very beautiful too i really love your hair :D ♥

@Christina You sing very good and you are very very very pretty ♥
Back to top Go down
Chiaki
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 655
Age : 23
Location : Philippines
Registration date : 2011-10-09

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 15:50

Hyuriko wrote:
Everyone its so pretty ♥...
It's been a long time i didn't post here so i post here picture of my shooting photographic ^___^ !










Hyuriko, I really like your pics, specially the 2nd one. .how'd you do that???you're so pretty. .sooo jealous. . :dan:

sooo many people posted their pictures here. .hope I can memorize all. .=3
Back to top Go down
Vivian
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 1422
Age : 20
Registration date : 2011-08-15

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 16:01

My recent one n___n



And it's moving so.. LOL
Back to top Go down
Hyuriko
LTS Raindrop
LTS Raindrop
avatar

Female Number of posts : 419
Age : 24
Location : France , Montbéliard
Registration date : 2011-04-17

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 16:04

yebz429 wrote:


Hyuriko, I really like your pics, specially the 2nd one. .how'd you do that???you're so pretty. .sooo jealous. . :dan:

sooo many people posted their pictures here. .hope I can memorize all. .=3

Thankyu yebz :3. i can understand there were lots of picture here it's hard to memorize who are who ^__^.
How i do that ? XD
My friend is photographer she take picture with a professionnal camera " Reflex". She wanna be a profesionnal photographer ^___^


@ Vivian OMG you're so cute ♥ and so pretty ! I'm so jealous of your eyes :(
Back to top Go down
HaraLovesYou
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 280
Age : 22
Location : Toronto, Ca
Registration date : 2011-11-11

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 17:35

Vivian wrote:
My recent one n___n

And it's moving so.. LOL

OMG.. Vivian you're adorable! Mihn
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 22:37

Vivian, you're cute ^^
Back to top Go down
Ckaypop
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 1327
Age : 22
Location : Florida
Registration date : 2011-09-22

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 22:43

Thanks Hyuriko >....<

OMG VIVIAN YOUR SO CUTE <3 ^^
Back to top Go down
Ginger
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 1745
Age : 21
Location : California
Registration date : 2011-08-23

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 22:47

Omo Vivian you're so adorable~~
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 23:36


Sharing! This is how I look when I'm not cosplaying/crossplaying. XD Underneath all the makeup, I'm pretty plain.

Spoiler:
 
My standard role in our little cosplay group. XD

Spoiler:
 
And.... other crossplay (?) options. But that's enough for now. XDDDD
Back to top Go down
Ginger
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 1745
Age : 21
Location : California
Registration date : 2011-08-23

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   12th December 2011, 23:40

KYU wrote:

Sharing! This is how I look when I'm not cosplaying/crossplaying. XD Underneath all the makeup, I'm pretty plain.

Spoiler:
 
My standard role in our little cosplay group. XD

Spoiler:
 
And.... other crossplay (?) options. But that's enough for now. XDDDD
Omo OHSHC~~ You look so cute~ ^^
Back to top Go down
Vivian
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 1422
Age : 20
Registration date : 2011-08-15

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   13th December 2011, 01:46

lol thanks ScarletGinger, Ckaypop, Air, HaraLovesYou, Hyuriko tnagl
You guys must be cute and pretty too ^^
Back to top Go down
DustbinHugger
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 1242
Age : 20
Location : Singapore :D
Registration date : 2011-07-05

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   15th December 2011, 16:34

Gosh I swear all of you make me feel ashamed of myself XD

But imma still post some pictures to show people how I look LOLOL.

This is me being awkwardly normal.
Spoiler:
 

This is me with my fake fringe being awkwardly normal.
Spoiler:
 

And this is me with my IT B1A4 album being awkward.
Spoiler:
 

LOL Yeah...
Back to top Go down
zombiefishy
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 53
Age : 24
Location : Ireland
Registration date : 2011-12-15

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   16th December 2011, 05:13

Merry Christmas everyone!

Spoiler:
 

this was last year's photo and just thought id post it to go with the season right now heeheehee
Back to top Go down
Ginger
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 1745
Age : 21
Location : California
Registration date : 2011-08-23

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   16th December 2011, 05:16

zombiefishy wrote:
Merry Christmas everyone!

Spoiler:
 

this was last year's photo and just thought id post it to go with the season right now heeheehee
aww you're so cute~~~
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   24th December 2011, 09:30



Long time being here in LTS xD.
Back to top Go down
Hara
LTS Raindrop
LTS Raindrop
avatar

Female Number of posts : 2599
Age : 20
Registration date : 2010-07-27

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   28th December 2011, 04:49

Woot almost bday~ -Dec 29 :)



Merry Christmas Everyone <3 ^~^
Back to top Go down
Ginger
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 1745
Age : 21
Location : California
Registration date : 2011-08-23

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   28th December 2011, 04:53

Hara wrote:
Woot almost bday~ -Dec 29 :)

Spoiler:
 

Merry Christmas Everyone <3 ^~^

ASDFGHJKL HARA~~~~ You're so cute!!! You look like a PopTeen Model
Back to top Go down
Alicia
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 1054
Age : 18
Location : Singapore !
Registration date : 2011-10-29

PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   31st December 2011, 16:12

I'm Alicia , JUST Turned THIRTEEN in 2012 . :D . I'M IN LOVE W KEVIN WOO . HE'S MINE . <3

Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: ♥ Post Your Own Picture here ♥   

Back to top Go down
 

♥ Post Your Own Picture here ♥

View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

 Similar topics

-
» IMPORTANT NEW BLOG ENTRY BY DYEBAT!!!
» Japan earhtquake/tsunami effects here in Santa Cruz
» Billy pictures
» DrummersHealth.com For The Health Of Drummers
» We've all talked to this guy...

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Light The Skies Entertainment :: Off Topics :: General Discussion :: Sky Lounge - Head in the Clouds-