Light The Skies Entertainment

LTS is a family of YT singers that aim to light the skies with their covers!
 
HomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Find us at:
LTS 2nd Birthday
LTS All over the world!
Latest topics
» Admin: Lillie
30th June 2014, 19:44 by saranghaekpop99

» Super Junior - Sorry Sorry
28th June 2014, 15:42 by DustbinHugger

» Free recording programs for PC (Besides Audacity)
21st June 2014, 19:23 by TaYuMi

» Wonder Girls - Like This
7th May 2014, 14:01 by DustbinHugger

» Miss A - Touch
6th May 2014, 13:37 by DustbinHugger

» T-ARA - Number 9
6th April 2014, 04:57 by JoYounJi

» [Completed][Japanese]NewS- Towa Iro no Koi
3rd April 2014, 20:34 by LaurenLCD

» [CLOSED][MANDARIN] M4M - Sadness
19th January 2014, 02:23 by cpaylet

» Name suggestions for a girly J-Culture magazine?
14th January 2014, 06:17 by Alisha Amy-Jane

» [COMPLETED] [KOREAN] Super Junior - Sorry Sorry
10th January 2014, 12:40 by LaurenLCD


Share|

[CLOSED] EXO-M - Lucky

View previous topicView next topicGo down
AuthorMessage
yukinaq
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 431
Age : 24
Location : singing in da kitchen
Registration date : 2012-07-25

PostSubject: [CLOSED] EXO-M - Lucky 16th August 2013, 07:25

Initiator: yukinaq
Packager Level: None
Song:
Instrumental:VR
Lyrics:https://docs.google.com/document/d/11D0JThXiv1OlZXFtxYHmTzBOD3xH5AQRZ5kyCJ8_4nU/edit
Members Needed:6 including myself
Parts Open:
Luhan - Selfcast
Chen - pop [VOCAL]
Xiumin - Min [VOCAL]*extension*
Lay - Eunki [VOCAL]
Kris - Anih [VOCAL]
Tao - Cess [VOCAL]
Extra:
- do your best on the pitch and pronunciation
- be able to rap if you choose one of the rappers
- harmonies and doubles are must
- separate your files into doubles/harmonies, and solo w/o any effects and overlapping.
- please choose if you want [VOCAL] or [SHARING]
- have fun~

Deadline: Aug 24th


Last edited by yukinaq on 25th August 2013, 07:24; edited 8 times in total
Back to topGo down
Min
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 1409
Age : 20
Location : In your heart <3
Registration date : 2011-10-28

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 16th August 2013, 08:22

Any besides the 2 rappers XD I can't rap like Kris and Tao T_T
Back to topGo down
pop.
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Male Number of posts : 33
Age : 29
Location : Singapore
Registration date : 2013-07-20

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 16th August 2013, 08:27

lol so many Exo. okay Chen~
Back to topGo down
Rosalina2138
LTS Firefly
LTS Firefly


Female Number of posts : 80
Age : 20
Registration date : 2013-07-16

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 16th August 2013, 10:45

I will take Lay since I can barely pronounce Chinese as it is, talk about rapping (and that fast rap too). I will still choose [VOCAL] although this time, please don't judge my horrid initiation of the Chinese language (Korean's my forte)

(Oh, did you not include the frequent "Ooh Whoa"s because they'll be in the VR?)
Back to topGo down
yukinaq
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 431
Age : 24
Location : singing in da kitchen
Registration date : 2012-07-25

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 16th August 2013, 12:57

pop. wrote:
lol so many Exo. okay Chen~
lol yup, my bias LOL!
I'm assuming you want vocal for this one too? :D
Rosalina2138 wrote:
I will take Lay since I can barely pronounce Chinese as it is, talk about rapping (and that fast rap too). I will still choose [VOCAL] although this time, please don't judge my horrid initiation of the Chinese language (Korean's my forte)

(Oh, did you not include the frequent "Ooh Whoa"s because they'll be in the VR?)
don't worry I'm not gonna be mean about the pronunciation >w< chinese is a hard language after all. (i remember crying in first grade 'cause it was so hard for me to learn xD)

and yea the Ooh Whoa part is gonna be in the VR :)
Back to topGo down
yukinaq
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 431
Age : 24
Location : singing in da kitchen
Registration date : 2012-07-25

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 16th August 2013, 12:58

Min wrote:
Any besides the 2 rappers XD I can't rap like Kris and Tao T_T
okie~ Xiumin for you then. is that okay?
oh and, vocal or sharing? :3
Back to topGo down
pop.
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Male Number of posts : 33
Age : 29
Location : Singapore
Registration date : 2013-07-20

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 16th August 2013, 14:03

yukinaq wrote:
pop. wrote:
lol so many Exo. okay Chen~
lol yup, my bias LOL!
I'm assuming you want vocal for this one too? :D
Hmm okayVocal for this too~
Back to topGo down
Min
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 1409
Age : 20
Location : In your heart <3
Registration date : 2011-10-28

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 16th August 2013, 14:54

yukinaq wrote:
Min wrote:
Any besides the 2 rappers XD I can't rap like Kris and Tao T_T
okie~ Xiumin for you then. is that okay?
oh and, vocal or sharing? :3
Vocal please (:
Back to topGo down
AnihJourney
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 518
Age : 26
Location : France
Registration date : 2011-10-10

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 17th August 2013, 09:30

Kris vocal please :P
Back to topGo down
garnetcess
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 69
Age : 25
Location : Philippines
Registration date : 2013-07-14

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 17th August 2013, 10:08

tao pls. and vocal pls

woah. this is my first time tos ing in chinese
Back to topGo down
yukinaq
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 431
Age : 24
Location : singing in da kitchen
Registration date : 2012-07-25

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 17th August 2013, 20:39

AnihJourney wrote:
Kris vocal please :P
okie got you down~
garnetcess wrote:
tao pls. and vocal pls

woah. this is my first time tos ing in chinese
lol it's my first time opening a chinese collab too >w<
Back to topGo down
yukinaq
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 431
Age : 24
Location : singing in da kitchen
Registration date : 2012-07-25

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 17th August 2013, 20:39

Closing :D
Deadline is Aug 24th
please tell me beforehand if you need an extension~
Back to topGo down
AnihJourney
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 518
Age : 26
Location : France
Registration date : 2011-10-10

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 19th August 2013, 11:33

Back to topGo down
yukinaq
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 431
Age : 24
Location : singing in da kitchen
Registration date : 2012-07-25

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 19th August 2013, 16:11

Back to topGo down
garnetcess
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 69
Age : 25
Location : Philippines
Registration date : 2013-07-14

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 20th August 2013, 10:01

Back to topGo down
Rosalina2138
LTS Firefly
LTS Firefly


Female Number of posts : 80
Age : 20
Registration date : 2013-07-16

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 22nd August 2013, 19:23

Back to topGo down
pop.
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Male Number of posts : 33
Age : 29
Location : Singapore
Registration date : 2013-07-20

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 23rd August 2013, 09:38

Back to topGo down
yukinaq
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 431
Age : 24
Location : singing in da kitchen
Registration date : 2012-07-25

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 23rd August 2013, 15:19

garnetcess wrote:
here are my parts! :)
4shared.com/rar/0cQ4CQkU/Lucky-M_-_garnetcess_Taos_part.html?
Rosalina2138 wrote:
Lay's Parts
https://app.box.com/s/n170r1mmsueo7kg3qb8t
pop. wrote:
my parts ~

mediafire.com download/5yxmtgnnad4ley4/Lucky_Pop.zip
thank you guys~
Back to topGo down
Min
Rainbow
Rainbow
avatar

Female Number of posts : 1409
Age : 20
Location : In your heart <3
Registration date : 2011-10-28

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 23rd August 2013, 16:17

Omg >.< Yuki may i have extension? I'll try to get it in asap.
Back to topGo down
yukinaq
LTS Firefly
LTS Firefly
avatar

Female Number of posts : 431
Age : 24
Location : singing in da kitchen
Registration date : 2012-07-25

PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky 23rd August 2013, 16:51

Min wrote:
Omg >.< Yuki may i have extension? I'll try to get it in asap.
it's okay ^^ take your time
Back to topGo down
Sponsored content




PostSubject: Re: [CLOSED] EXO-M - Lucky

Back to topGo down

[CLOSED] EXO-M - Lucky

View previous topicView next topicBack to top
Page 1 of 1

Similar topics

-
Lucky Dube - Live at House of Blues
[CLOSED PRE ORDER] VOCALO.ID 3 ~ Album Kompilasi Lagu Vocaloid Indonesia
SuBo fanatic has lucky escape!
Got a couple of oldies today
Lucky Dube - Live at House of Blues

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Light The Skies Entertainment :: Open collaborations (no Audition) :: Open Collaborations (No Auditions) :: Chinese Open Collaborations-